Det han siger mellem linjerne er jo,at SSE22 gav ham en dårlig behandling ligesom andre Aaber, som de ikke havde en skid respekt for. Det tyske ejerskab har simpelthen ødelagt så meget i klubben
Snak
Lucas Andersen afviser AaB-retur: Afsked gjorde ondt
ons 6. aug 11:59
Klubløse Lucas Andersen vender ikke tilbage til AaB i denne omgang, fortæller han til Nordjyske.
Læs hele nyheden her