Snak

Mere indhold efter annoncen

Lucas Lund afsøger klubskifte

I dag 10:00

Viborg FF's fodbolddirektør Mads Agesen fortæller til Bold, at klubben undersøger mulighederne for at sælge Lucas Lund. 



Læs hele nyheden her
Højt topniveau, men absurd lavt bundniveau. Spændende hvem der tør forsøge sig med ham.
Han kunne godt spille i Tyskland, god størrelse og fine nok evner på stregen og i feltet. Mangler så noget på koncentration og beslutninger med bolden.
Klar til en tur over sundet. Han er en fin keeper. Hans bundniveau er bare absurd lavt, af den grund kan jeg ikke se ham i nogen særlig stor liga. Måske en klub i den lavere halvdel af 2. Bundesliga, hvis vi skal lege med den tyske tanke eller en middel klub i Belgien
Han skal sgu blive i Danmark - han er jo manden bag +- 10 agf mål pr sæson
Ingen husker hvem der blev nummer2
Han har alle værktøjerne, men er gået i stå.
Der skulle have været et klubskifte for 2-3 år siden.
Men tak for alle de de gode kampe for os💪
Viborg skulle nok ha solgt ham da Brøndby ville købe ham for et par sæsoner siden. Imens han var god. For han svinger godt nok voldsomt i niveau nu.
Katastrofalt Viborg sagde nej til det høje beløb Brøndby ville betale. Siden mange dårlige kampe og ind imellem lidt opløftende præstationer. Håber et skifte kan skubbe ham i den rigtige retning 👍
Annonce