Højt topniveau, men absurd lavt bundniveau. Spændende hvem der tør forsøge sig med ham.
Snak
Lucas Lund afsøger klubskifte
I dag 10:00
Viborg FF's fodbolddirektør Mads Agesen fortæller til Bold, at klubben undersøger mulighederne for at sælge Lucas Lund.
Læs hele nyheden her
I dag 10:46
Han kunne godt spille i Tyskland, god størrelse og fine nok evner på stregen og i feltet. Mangler så noget på koncentration og beslutninger med bolden.
I dag 10:54
Klar til en tur over sundet. Han er en fin keeper. Hans bundniveau er bare absurd lavt, af den grund kan jeg ikke se ham i nogen særlig stor liga. Måske en klub i den lavere halvdel af 2. Bundesliga, hvis vi skal lege med den tyske tanke eller en middel klub i Belgien
I dag 11:00
Han skal sgu blive i Danmark - han er jo manden bag +- 10 agf mål pr sæson
Ingen husker hvem der blev nummer2
I dag 11:53
Han har alle værktøjerne, men er gået i stå.
Der skulle have været et klubskifte for 2-3 år siden.
Men tak for alle de de gode kampe for os💪
Der skulle have været et klubskifte for 2-3 år siden.
Men tak for alle de de gode kampe for os💪
I dag 12:52
Viborg skulle nok ha solgt ham da Brøndby ville købe ham for et par sæsoner siden. Imens han var god. For han svinger godt nok voldsomt i niveau nu.