Snak

Mere indhold efter annoncen

Lyngby-fan skældte Hebo ud: Hvem tager fucking ansvar?

tors 17. apr 2025

Flere Lyngby-fans var rasende på blandt andet Mathias Hebo efter skuffelsen mod Sønderjyske. Lyngby-lejren har dog fuld forståelse for det.



Læs hele nyheden her
Hahaha!

Fremragende, Lyngby rykker ud
Træneren og hans team var decideret elendige og apatiske. Tænk at fortsætte det spil kampen igennem. Fuldkommen rådvildt og sørgeligt over for de gode fans. Hvad er der galt med at høvle bolden ud af farezonen Karlsen?
Hahaha!

Fremragende, Lyngby rykker ud

Tænk at være så butthurt som GF-fan. Er der en Lyngbymand, der har stjålet din kæreste?
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
"Jeg er vant til 40.000, som har gjort i Polen"

Han har aldrig spillet for 40.000 i Polen. Typisk københavneri at pynte lidt på det. Det er ret nemt at undersøge på transfermakt;

I 21/22 sæsonen var det højeste antal: 25.000, 20.000 og 14.000. Resten under 10.000, nok pga. corona restriktioner
I 22/23 sæsonen indtil 1/1-23 hvor han blev skadet efterfølgende, var det 17.000 og 16.000 som det højeste. Eneste gang tilskuertallet var over 20.000, var ude mod Lech Poznan 5. juni 2023 hvor der var 31.000. Der havde han været skadet i 5 måneder

Nej, det tog ikke lang tid at undersøge
Men det er jo også 1.000 år siden, så...
Mikkellund

Nej, men jeg glemmer ikke den afslutning mod os, det var pinligt at se trænerteam + spillere skabe sig, på hvad var klokkeklare situationer. Morten Karlsen og trænerteamet render rundt som jeg ved ikke hvad og beklager sig konstant, det gør rigtig ledere ikke
GFGFGF
Jeg har intet mod AGF, men du bør pakke sammen. Røsler har opført sig endnu værre end det du omtaler. Sygt at du bruger det som argumentation, når du holder med AGF.
Lad nu barnet gfgfgfgfgg
Annonce