Tytens er en fin venstreback, men eftersom Mouritzen ikke fik sin kontrakt forlænget, så er vi nødt til at hente endnu en venstreback så der er konkurrence på pladsen.
Men ellers har du ret...vi skal også ud og hente en højreback, og et par midtstoppere. Storm efterlader jo faktisk to huller, da han både kunne dække højreback og midtstopper positionen. Med Ivancevic væk, og måske også Pierre, så ser det noget tyndt ud i forsvaret. Med tanke på at vi også skal hente og spille en ny målmand ind, så kan det godt blive svært defensivt i starten af sæsonen. Så må vi til gengæld håbe, at vores offensiv bliver ved med at score mange mål, som de gjorde i sidste sæson, så man kan tåle at lukke mål ind.