De skal spille Champions League kval....ergo er de IKKE sikret Champions League kampe..
Snak
Lyngbys storsalg: Storm sikrer 13 mio. kr.
man 22. jun 08:45
Tobias Storm ventes mandag at skifte på en fireårig aftale til NEC Nijmegen, der skal spille Champions League i den kommende sæson.
Læs hele nyheden her
man 22. jun 09:21
Han vil blive savnet i Lyngby, men selvfølgelig skulle han ud. Held og lykke til ham!
man 22. jun 09:30
Røverkøb!
Burde have kostet +20mio og derudover diverse klausuler. Hvis Lyngby var ligeså gode til at forhandle, som de er til at skabe spillere, så ville man ikke mangle penge.
Burde have kostet +20mio og derudover diverse klausuler. Hvis Lyngby var ligeså gode til at forhandle, som de er til at skabe spillere, så ville man ikke mangle penge.
man 22. jun 09:57
Bold.dk glemmer, at nævne at Storm kun havde 1 år tilbage af kontrakten, i det perspektiv er det jo et flot salg.
Og fedt at man sælger til udlandet.
Alt det bedste til Storm fremover, han er virkelig god.
Og fedt at man sælger til udlandet.
Alt det bedste til Storm fremover, han er virkelig god.
man 22. jun 10:33
Ja, Storm ser spændende ud. “Storklub” er vel relativt, men stort held og lykke i Holland
man 22. jun 11:18
Når der er store danske klubber og flere udenlandske der kæmper om hans underskrift er det fuldstændigt ligegyldigt om der er 1, 2 eller 3 år tilbage.