Snak

Mere indhold efter annoncen

Lyngbys storsalg: Storm sikrer 13 mio. kr.

man 22. jun 08:45

Tobias Storm ventes mandag at skifte på en fireårig aftale til NEC Nijmegen, der skal spille Champions League i den kommende sæson.



Læs hele nyheden her
De skal spille Champions League kval....ergo er de IKKE sikret Champions League kampe..
Han vil blive savnet i Lyngby, men selvfølgelig skulle han ud. Held og lykke til ham!
Røverkøb!
Burde have kostet +20mio og derudover diverse klausuler. Hvis Lyngby var ligeså gode til at forhandle, som de er til at skabe spillere, så ville man ikke mangle penge.
Pokkers. Ham havde jeg gerne set AGF forsøge at hente.
Bold.dk glemmer, at nævne at Storm kun havde 1 år tilbage af kontrakten, i det perspektiv er det jo et flot salg.
Og fedt at man sælger til udlandet.

Alt det bedste til Storm fremover, han er virkelig god.
Ja, Storm ser spændende ud. “Storklub” er vel relativt, men stort held og lykke i Holland
Når der er store danske klubber og flere udenlandske der kæmper om hans underskrift er det fuldstændigt ligegyldigt om der er 1, 2 eller 3 år tilbage.
Selvfølgelig har det en betydning, det er ikke Football Manager…

Ingen superligaklubber har betalt over 20 mio kr i en intern dansk handel for en spiller med under et år tilbage af sin kontrakt.
Annonce