Skulle prisen gå til en Bayern spiller, så vil jeg håbe at det bliver Svinedrengen. For jørgen han er blevet god og betydningsfuld.
Mod Barca var han enestående.
Mod Barca var han enestående.
YNWA
Dumme Müller - alle ved da, man ikke kan få Ballon d´Or hvis ikke man spiller for Barcelona!
Dumme Müller - alle ved da, man ikke kan få Ballon d´Or hvis ikke man spiller for Barcelona!
Kunne ikke sige det bedre selv^^ Omend det er sørgeligt...
Klaphat, der er ikke engang en enester spiller fra Bayern München der er i top 10.