Müller burde tænke, før han taler. Der er tale om en individuel pris, og da ingen Bayern-spillere kommer tæt Ronaldos eller Messis produktion, har de ikke en chance for at vinde den. Situationen er den samme, da Sneijder var alt med Inter. Hvorfor vandt han ikke? Fordi Messi og Ronaldo var så meget bedre statistisk.
Snak
man 27. maj 2013
I stedet for at bræge op om påstået korruption, Messis mange fejl og mangler og hvordan samtlige Bayern-spillere fortjener Ballon d´Or, kan folk så ikke være lidt seriøse og fortælle mig hvem der - hånden på fodboldhjertet - ene mand fra Bayern (eller en anden klub for den sags skyld) er bedre end Messi og Ronaldo??
Og jeg vil ikke høre noget fis om pokaler, FIFA eller Bayerns kollektiv - bare giv mig ét navn!
Og nej - det er ikke for at kunne pege fingre eller agere hånligt efterfølgende - jeg vil bare virkelig gerne høre et seriøst bud på en Ballon d´Or vinder, som ikke er de to førnævnte..
Og jeg vil ikke høre noget fis om pokaler, FIFA eller Bayerns kollektiv - bare giv mig ét navn!
Og nej - det er ikke for at kunne pege fingre eller agere hånligt efterfølgende - jeg vil bare virkelig gerne høre et seriøst bud på en Ballon d´Or vinder, som ikke er de to førnævnte..
man 27. maj 2013
Insermin: "Det er sjovt, at først nu når Messi har vundet den så mange gange, er det blevet en ligegyldig pris."
Jeg har personligt (og du kan kontrollere det, fordi jeg har været bruger på Bold.dk siden prisen blev ændret) altid hadet den måde titlen blev ændret på. Før blev den delt ud af et ekspert råd, der ville finde ud af hvem der var den bedste spiller. Nu har titlen mistet sine kriterier og nu er det blevet til en popularitetskonkurrence. Man behøver ikke være den bedste for at vinde. Man skal blot have flest stemmer. Det er blevet til en MGP. Og det her siger jeg også, hvis Ronaldo skulle gå hen og vinde prisen. Jeg har sagt det i fire år nu.
Jeg har personligt (og du kan kontrollere det, fordi jeg har været bruger på Bold.dk siden prisen blev ændret) altid hadet den måde titlen blev ændret på. Før blev den delt ud af et ekspert råd, der ville finde ud af hvem der var den bedste spiller. Nu har titlen mistet sine kriterier og nu er det blevet til en popularitetskonkurrence. Man behøver ikke være den bedste for at vinde. Man skal blot have flest stemmer. Det er blevet til en MGP. Og det her siger jeg også, hvis Ronaldo skulle gå hen og vinde prisen. Jeg har sagt det i fire år nu.
man 27. maj 2013
Lahm kunne være et fint bud.
Men det er næppe sandsynligt, da han spiller back og derfor ikke kan måle sig med offensive spillere.
Men det er næppe sandsynligt, da han spiller back og derfor ikke kan måle sig med offensive spillere.
Redigeretman 27. maj 2013
Okay Nold så svarer jeg, jeg mener Ribery, Messi og Ronaldo er kun 50% på en fodboldbane, de kan kun offensivt, Ribery kan også defensiv - kommer helt an på hvordan man måler verdens bedste fodboldspiller, er det antal scorede mål ja så er der ingen der kan følge med Messi og Ronaldo, men der er så mange andre ting der gør en god fodboldspiller som jeg ser det.
En andet bud er Lahm, forsvarsmæssig er han jo noget nær perfekt, og samtidig frygtelig dygtig offensiv samtidig.
En andet bud er Lahm, forsvarsmæssig er han jo noget nær perfekt, og samtidig frygtelig dygtig offensiv samtidig.
man 27. maj 2013
Lahm kunne være et rimeligt bud. Det er lidt forvirrende, at der dømmes efter antal mål når spillere som Ronaldo og Messi ikke bidrager med noget specielt defensivt i forhold til en spiller som Ribery.
Jeg vil mene det er fint hvis Messi får den, men hvis XI bliver udelukkende med La Liga spillere igen, så understreger det lidt hvor latterligt ringe den ceremoni er. Syntes stadigt en spiller som Sneijder burde have fået den pris.
Jeg vil mene det er fint hvis Messi får den, men hvis XI bliver udelukkende med La Liga spillere igen, så understreger det lidt hvor latterligt ringe den ceremoni er. Syntes stadigt en spiller som Sneijder burde have fået den pris.
Mia San Mia
http://www.youtube.com/watch?v=EilxydtcAYg
man 27. maj 2013
Hvem?? Muller? Ribery? Robben?
I har bare et fantastisk hold...
Der er ikke nogen af jeres spillere der kommer i nærheden af Ronaldo og Messi, eller Bale.
I har bare et fantastisk hold...
Der er ikke nogen af jeres spillere der kommer i nærheden af Ronaldo og Messi, eller Bale.
Champ20ns!
man 27. maj 2013
Sneijder blev snydt for prisen i 2010, og det kan i min optik ikke diskuteres. Det var en direkte hån mod det, som han præsterede gennem hele den sæson.
Manchester United Football Club - Siden 1999
Aalborg BK - Siden 2000
Manchester is RED!
man 27. maj 2013
@minik88
Du mener altså, at der udelukkende skal bedømmes efter antal scorede mål, eller?
Det bliver svært at vinde titlen som forsvarsspiller, da de aldrig bliver hypede i samme grad, som dem der bomber kasser.
Du mener altså, at der udelukkende skal bedømmes efter antal scorede mål, eller?
Det bliver svært at vinde titlen som forsvarsspiller, da de aldrig bliver hypede i samme grad, som dem der bomber kasser.
man 27. maj 2013
Så giv da prisen til Neuer. Et af kriterier for at vinde prisen må vel være, at man er den bedste på sin position. Og det kan man sagtens argumentere for, at Neuer er.
Der er formentlig ikke andre FC Bayern spillere, der har en chance, da ingen af dem skiller sig markant ud, som værende bedre end alle andre spillere på deres respektive positioner. At de er det bedste kollektiv lige nu, bør der derimod ikke herske nogen tvivl om.
Der er formentlig ikke andre FC Bayern spillere, der har en chance, da ingen af dem skiller sig markant ud, som værende bedre end alle andre spillere på deres respektive positioner. At de er det bedste kollektiv lige nu, bør der derimod ikke herske nogen tvivl om.
Prioriteret rækkefølge:
England: Ipswich Town FC
Spanien: Villarreal CF
Italien: AC Milan
Danmark: Viborg FF
Tyskland: Wolfsburg