Okay, alle i Kloge-Åge der sidder her. Er Ronaldo og Messi lige så gode forsvarsspillere som Lahm og Dante?
Det eneste folk tænker på, når den pris skal uddeles er hvor mange mål man har scoret. Dante er i mine øjne, lige så god til at forsvare, som Messi og Ronaldo er til at score mål. Dante er i den grad været en stor del af, at der kun er lukket 17 mål ind i Bundesligaen. Han har skabt en enorm stabilitet og er bare vokset fra 1. dag siden sidste sommer. Han er autoritær, har styr på det han laver, sikre indgreb, god i luften, kan sætte spillet i gang. Alt hvad en forsvar skal, kan han.
Det eneste folk tænker på, når den pris skal uddeles er hvor mange mål man har scoret. Dante er i mine øjne, lige så god til at forsvare, som Messi og Ronaldo er til at score mål. Dante er i den grad været en stor del af, at der kun er lukket 17 mål ind i Bundesligaen. Han har skabt en enorm stabilitet og er bare vokset fra 1. dag siden sidste sommer. Han er autoritær, har styr på det han laver, sikre indgreb, god i luften, kan sætte spillet i gang. Alt hvad en forsvar skal, kan han.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020).
\"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"
- Ian Rush om sin tid i Juventus.
https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6