Tror i årets hold i år kommer til at bestå udelukkende af Bayern og Dortmund?
Nu når de en gang for alle viste Barca og Real de er en klasse bedre?
Nu når de en gang for alle viste Barca og Real de er en klasse bedre?
Det ændrer dog ikke på, at ingen Bayern-spillere er bedre end Messi individuelt. Ingen er ligeså produktiv som Messi.
Vil da mene at både Lahm og Schweini løfter Bayern-holdet. Deres positioner er utroligt vigtige og det var ikke uden grund BvB (som var smarte) lukkede Schweini ned. Det gav problemer den første halve time i finalen!
Schweini er ligeså vigtig som Ronaldo og Messi og han har da i hvert fald haft en sæson der var bedre end Ronaldos og på højde med Messis!
Det er nok det dummeste jeg har læst længe. Og det viser bare lidt naive tankegang omkring hele prisen, og at mål og assists er det vigtigste. Er Messi bedre til at forsvar, end en Dante f.eks? Jeg forventer gerne et svar.
Fint fint.. Så er det ikke verdens bedste fodboldspiller men verdens bedste topscorer!!
Schweinsteiger betyder ligeså meget for Bayern som Messi gør for Barca.
Schweini spiller overalt på banen det gør Messi ikke, ergo så har Schweini flere kvaliteter end Messi.