Jamen, hvem!?
Snak
Müller: Ballon d’Or til Bayern-spiller
man 27. maj 2013
Bayern München har vundet Champions League, og Thomas Müller mener, det er på tide, en af klubbens spillere vinder Ballon d’Or.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
man 27. maj 2013
Men Messi og Ronaldo er stadig bedre?
Barcelona fans med slagsange til den fulde Cristiano Ronaldo hahaha
http://www.barcelonafc.dk/9258/barcelona-fans-synger-om-fulde-ronaldo
man 27. maj 2013
Dumme Müller - alle ved da, man ikke kan få Ballon d´Or hvis ikke man spiller for Barcelona!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
man 27. maj 2013
Idiotisk. Det er ikke holdpris, men en individuel pris der gives til den BEDSTE spiller i verden. Dertil kan måske 10-15 spillere, som Laudrup også så fint pointere, nævnes før Muller og Co.
Redigeretman 27. maj 2013
Ligegyldig pris som er 100% subjektiv og uden klare og tydelige kriterier.
I teorien kan en Bate Borisov spiller vinde prisen, hvis han får nok stemmer af de subjektive vælgere.
Kom videre og indse, at prisen kun er reserveret til spillere i La Liga.
I teorien kan en Bate Borisov spiller vinde prisen, hvis han får nok stemmer af de subjektive vælgere.
Kom videre og indse, at prisen kun er reserveret til spillere i La Liga.
"Bare tanken om fire skridt tilbage og et til siden for så at trække op i shorts så man kan se musklerne, og til sidst at sparke bolden alle andre steder hen end i mål - Priceless".
man 27. maj 2013
BevarThemsen
Helt enig...
I barca og real f.eks. er Ronaldo og Messi over de andre, og løfter de 2 hold..
Mens Bale egentlig også kan være tilnærmelsesvis med, dog mangler han lidt endnu...
I Bayern er deres force deres kollektiv, de har ikke som sådan en spiller som løfter eller er langt over alle de andre..
Men der er jo som sådan ikke en alt overskyggende spiller.. Men okay, Cannavo fik prisen i 2006, så selvfølgelig behøver det ikke kun være offensive spillere som skal have titlen..
Ville umiddelbart nævne Ribery og Robben som de "største" spillere, men så afgørende har de vel ikke været i sammenligning med f.eks. Bale, Messi eller Ronaldo..
Ville bestemt intet have imod at en Bayern spiller fik prisen, men kan ikke umiddelbart se hvem der skulle have den?
Lahm? Schweinsteiger? Ribery? Robben?
Deres resultater taler jo for sig selv...
Så ville intet have imod hvis en Bayern spiller fik prisen..
Helt enig...
I barca og real f.eks. er Ronaldo og Messi over de andre, og løfter de 2 hold..
Mens Bale egentlig også kan være tilnærmelsesvis med, dog mangler han lidt endnu...
I Bayern er deres force deres kollektiv, de har ikke som sådan en spiller som løfter eller er langt over alle de andre..
Men der er jo som sådan ikke en alt overskyggende spiller.. Men okay, Cannavo fik prisen i 2006, så selvfølgelig behøver det ikke kun være offensive spillere som skal have titlen..
Ville umiddelbart nævne Ribery og Robben som de "største" spillere, men så afgørende har de vel ikke været i sammenligning med f.eks. Bale, Messi eller Ronaldo..
Ville bestemt intet have imod at en Bayern spiller fik prisen, men kan ikke umiddelbart se hvem der skulle have den?
Lahm? Schweinsteiger? Ribery? Robben?
Deres resultater taler jo for sig selv...
Så ville intet have imod hvis en Bayern spiller fik prisen..
man 27. maj 2013
Så længe prisens vindere bliver dikteret af personer fra Solomon Islands og Congo, jamen så vinder Messi indtil han stopper karrieren. Og hvis det ikke virker, så kan man jo bare fuske med stemmerne. Desværre.
Ballon d´Or mistede alt seriøsitet og validitet da man gik sammen med FIFA.
Ballon d´Or mistede alt seriøsitet og validitet da man gik sammen med FIFA.
La prende Vecino.