Voldsom urimelig dom. Det var på ingen måde en "benbrækker-tackling", selvom et ben brækkede.
Snak
ons 24. jun 22:41
Hvorfor er der et interview med Delaney ifm. artiklen? Var det ikke en smule mere relevant at vise den "benbrækkertackling".
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
ons 24. jun 22:48
Mezzala:
Så skulle Yvon le Roux også være sendt i skammekrogen i 1984, da han tacklede Allan Simonsen ...?
Så skulle Yvon le Roux også være sendt i skammekrogen i 1984, da han tacklede Allan Simonsen ...?
ons 24. jun 23:00
Intentionel eller ej, helt på sin plads med 5 dage i skyggen, hvilket er billigt sluppet i forhold til Koné, der misser Vm og potentielt kan have mén resten af karrieren.
Men det jo lige præcist den rationalisering, der ikke skal gøres brug af her. Skadens potentielle omfang, er bragende ligegyldigt i forhold til karantænen, der skal udstedes til Madibo. Det er ene og alene forseelsen - som efter min mening i øvrigt ikke er til rødt - der skal tages udgangspunkt i.
Det er i øvrigt heldigvis en skade, som Koné burde komme sig 100% over.
Men det jo lige præcist den rationalisering, der ikke skal gøres brug af her. Skadens potentielle omfang, er bragende ligegyldigt i forhold til karantænen, der skal udstedes til Madibo. Det er ene og alene forseelsen - som efter min mening i øvrigt ikke er til rødt - der skal tages udgangspunkt i.
Det er i øvrigt heldigvis en skade, som Koné burde komme sig 100% over.
tors 25. jun 01:38
Shit - 5 dg for den “hægtning” - forventer en tackling senere i turneringen, der takseres til tæt på LIVSTIDSKARANTÆNE, når man giver 5 dg i stedet for annullering af det forkerte røde kort
tors 25. jun 05:18
Han sku hatt livstid, at han våger å brekke beinet på en arrangør nasjon! Shame.
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
tors 25. jun 07:02
Det ligner mere et forsøg på at gå efter bolden, som så ender med værst tænkelige udfald.
Hvis den skal give 5 dage, så skal Lahdo også have 5 dage og mange andre også. Det er helt ude af proportioner.
Om den er til rødt? Næ, det er kun fordi det gik så galt.
Hvis den skal give 5 dage, så skal Lahdo også have 5 dage og mange andre også. Det er helt ude af proportioner.
Om den er til rødt? Næ, det er kun fordi det gik så galt.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez