Snak

Mere indhold efter annoncen

Mads Emil Madsen sværger troskab: Pissefedt at spille i AGF

fre 19. maj 2023

Den danske midtbanespiller Mads Emil Madsen stortrives i AGF og går derfor ikke med tanker om et klubskifte til sommer.



Læs hele nyheden her
Han er ved at ligne sig selv, det er godt at se! Klasse spiller i en fed by og på et velfungerende hold - han skal blive her i en sæson mere mindst :)
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Han er også kun lige landet, det ville ingen mening gi
Moral er godt.....
90% af danske fodboldspillere drømmer om at spille for AGF. De sidste 10% lyver.
Han er en dejlig dreng
Vi kunne ellers godt bruge dig i Silkeborg :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Stålbakken - det er et legendarisk citat fra fra AGFs ungdomsleder gennem 30 år, Per Thune, der døde alt for tidligt som 47-årig.
Hans tunge var superskarp, og nedenstående er en præcis gengivelse af, hvad han spontant sagde:

”99 % af alle verdens fodboldspillere ønsker før eller siden at spille i AGF, forklarede Thune og tilføjede så tørt: ”Og resten, de lyver!”

(Mindeord fra Tipsbladet).
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/thune-er-doed

10 mand bag bolden er fedt for MEM?

Lad os nu se i efteråret når AGF er nr. 8 igen.
10 mand bag bolden er fedt for MEM?


Så vidt jeg ved er han hverken skiftet til Randers eller FCK.

Efter et sløjt grundspil er han endelig ved at finde rytmen og ddt er en gevinst for AGF’.
NP er Suppens bedste 6'er!
@NinjaV - hvor mange af AGFs kampe har du set her i foråret?
Har du læst nogen statistikker fra kampene?
Er du ikke træt af at være væltet fem gange på cykel alene her i maj?
Fortryder du at have farvet dit hår lyserødt og plukket dine øjenbryn?
Føler du dig ikke lidt dum efter at være blevet snydt for 23.000 kroner i et pyramidespil?
Ja ballonbolde fra Tingager er det nye sort.

Hahaha et tonserhold.
Annonce