Han er ved at ligne sig selv, det er godt at se! Klasse spiller i en fed by og på et velfungerende hold - han skal blive her i en sæson mere mindst :)
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.
Den danske midtbanespiller Mads Emil Madsen stortrives i AGF og går derfor ikke med tanker om et klubskifte til sommer.
10 mand bag bolden er fedt for MEM?