Den Grønne, jeg har faktisk givet dig en del svar - men du ignorerer dem som forventet, og fortsætter med din lommepsykologi og poppede personkampagne. Måske giver det dig en god dag.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8