Snak

Mere indhold efter annoncen
@lottomunken hvem holdt su med i Danmark før FCK #Loyaltyisforever
Loyal med dem der vinder
Jeg er jyde, kommer aldrig i Parken, ... ja, kommer faktisk aldrig i Kbh.
Nogen af de hjemmehørende, der kan fortælle mig, hvad et Capo-tårn er ?
Det Skal Nok Gå
MBL:

Nu forsøgte jeg at være pædagogisk imødekommende over for dig med meget korte bemærkninger/spørgsmål. Men på baggrund af dit svar (også til andre) har jeg nu endeligt forstået, at du er lidt uden for rækkevidde, da du enten ikke svarer eller svarer i øst og vest. Du forstår simpelthen ikke, hvad folk skriver, og det er selvfølgelig en ærlig sag. God aften!

@Direkte

Udenfor rækkevidde? Fordi jeg fastholder at der er regler man skal følge.. nå nå.. :-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er jyde, kommer aldrig i Parken, ... ja, kommer faktisk aldrig i Kbh.
Nogen af de hjemmehørende, der kan fortælle mig, hvad et Capo-tårn er ?


Et sted hvor der står en fodboldfan med ryggen til kampen i alle 90 minutter.
Vejle Boldklub
Det har ikke noget at gøre med om det ødelægger andres oplevelser


Hvis jeg råber og skriger i et teater, så ødelægger jeg da andre oplevelser..

Du er mere end velkommen til at anmelde og afholde en demonstration og vise alle dine bannere i eks. Fælledparken
.

Jesus fucking Christ... Vi har haft denne debat 4-5 gange siden det første banner i Parken fik en bøde... Så tag dog at følg lidt med, inden du gentager hvad er 117 mennesker har skrevet før dig..

Det har noget at gøre med at der er REGLER når man er på stadion


Udover at såfremt en FCK vælger at smide disse banner billeder op på sine private SoMe, så ville han også få en bøde... Skriver han i en lækket privat Email, hvor meget han elsker disse bannere, ja så ville han få en bøde..

Så det kan rent faktisk også sagtens have noget at gøre med at divisions foreningen og DBU ikke bryder sig om de regler vi har i vores samfund.. At de ikke er værdige nok til den magt de besidder, om man vil...

De giver bøder fordi det krænker politiet... Men aviser og sport sider bliver jo nød til at skrive om disse bøder, vise billeder og tekst af hvad der står på disse bannere... Og jeg vil nu påstå at det burde være mere krænkende at budskabet findes i samtlige aviser, Facebook sider osv osv... End et banner, som kun ville havde bleven set af et par tusinde mennesker...

Så nej, jeg tror ikke det har noget at gøre med at beskytte snefnugne nede på politi station, men mere om der er en Pr-chef der godt kender prisen på at få sit navn i avisen..
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
@lottomunken hvem holdt su med i Danmark før FCK


Hvorfor vil du gerne vide det...?
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
De giver bøder fordi det krænker politiet... Men aviser og sport sider bliver jo nød til at skrive om disse bøder, vise billeder og tekst af hvad der står på disse bannere... Og jeg vil nu påstå at det burde være mere krænkende at budskabet findes i samtlige aviser, Facebook sider osv osv... End et banner, som kun ville havde bleven set af et par tusinde mennesker...

Ja, for det er ikke tilladt at krænke blandt andet politiet. Det er nogle regler som demokratisk er vedtaget af DBU og Divisionsforeningen.
Hvis en avis eller andre medier skriver noget der krænker, så man de også risikere en straf. Det er derfor de har en ansvarshavende redaktør, som tager stilling til om de vil risikere at skrive noget som de ikke kan underbygge. Tror næppe du vil kunne finde en fan eller mindre gruppe af fans som vil stå til ansvar for resten af deres medfans.

At fans ikke kan forstå at regler også gælder for dem og de skader deres klub er mig en gåde.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
Det er jo bare pinligt, at man giver en betinget straf, efter at man har lukket et halvt afsnit og her valgte FCK så bare at give en fuckfinger til DBU.

Hvordan man ikke lukker hele endetribunen er ikke til at fatte, efter den omgang, - men det viser med al tydelighed hvor svage DBU er, når de skal straffe...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Annonce