@lottomunken hvem holdt su med i Danmark før FCK #Loyaltyisforever
Loyal med dem der vinder
Jeg er jyde, kommer aldrig i Parken, ... ja, kommer faktisk aldrig i Kbh.
Nogen af de hjemmehørende, der kan fortælle mig, hvad et Capo-tårn er ?
Det har ikke noget at gøre med om det ødelægger andres oplevelser
Du er mere end velkommen til at anmelde og afholde en demonstration og vise alle dine bannere i eks. Fælledparken.
Det har noget at gøre med at der er REGLER når man er på stadion
@lottomunken hvem holdt su med i Danmark før FCK
De giver bøder fordi det krænker politiet... Men aviser og sport sider bliver jo nød til at skrive om disse bøder, vise billeder og tekst af hvad der står på disse bannere... Og jeg vil nu påstå at det burde være mere krænkende at budskabet findes i samtlige aviser, Facebook sider osv osv... End et banner, som kun ville havde bleven set af et par tusinde mennesker...