Hvis en avis eller andre medier skriver noget der krænker, så man de også risikere en straf
Jamen samtlige bannere disse FCK fans har levet det seneste 1 1/2 år, har jo været vist her på Bold.. Det første banner med ACAB på rådhus uret var politiet selv ude med en pressemeddelelse, således det banner ikke kun ramte sport sektionen... Hvilket jo så betød at Hr og Fru Danmark også kunne se det.. Jeg vidste slet ACAB var en ting, før min Facebook side var fyldt med avis overskrifter med det..
Så for mig er deres såkaldte logik helt sort, når man mener man bliver krænket af et budskabet, som man så selv sørger for resten af Danmark lige ind til morgen kaffen... Det svare til en kamarat tager et nøgen billede af mig, hvorpå jeg smækker det billede op på min Facebook, med hensigten om at vise andre jeg er bleven krænket..
At fans ikke kan forstå at regler også gælder for dem og de skader deres klub er mig en gåde
Er nu helt sikker på de godt forstår reglerne, bare ikke respekterer dem..
Men kom glad... Hvad ville konsekvensen være såfremt vi tillader bannere, som jo ikke forstyrre kampen på nogen måde.
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...