En rigtig afgørelse, men alt alt for sent.
Synd for Marokko - det giver jo ingen fest i landet eller for spillerne.
Det bliver spændende at følge, om AFCON holder fast i afgørelsen, når der går politik og FIFA i den.
Synd for Marokko - det giver jo ingen fest i landet eller for spillerne.
Det bliver spændende at følge, om AFCON holder fast i afgørelsen, når der går politik og FIFA i den.
Morten Bruun er den ondeste fodboldperson.