Tænker ikke der er ret mange i midtjyllands trup der bor i Herning. De fleste bor jo nok i Aarhus. 😀
Forkert.
En håndfuld i Herning, nogen stykker i Ikast. En håndfuld i Silkeborg, Mbabu bor f eks i Hammel.
Det er ikke fordi Aarhus er overrendt af FCM spiller.
Men sjovt som folk har travlt med at rakke Herning/Ikast ned som byer.
Men det er nok fordi I ikke længere kan gøre det med:
Ingen mesterskaber, Ingen pokal titler, Ingen CL. Ingen Gruppespil I Europa.
Dejligt at ikke alle mennesker har behov for Aarhus og KBH.
Kedeligt land hvis det hang sådan sammen.
Forkert.
En håndfuld i Herning, nogen stykker i Ikast. En håndfuld i Silkeborg, Mbabu bor f eks i Hammel.
Det er ikke fordi Aarhus er overrendt af FCM spiller.
Men sjovt som folk har travlt med at rakke Herning/Ikast ned som byer.
Men det er nok fordi I ikke længere kan gøre det med:
Ingen mesterskaber, Ingen pokal titler, Ingen CL. Ingen Gruppespil I Europa.
Dejligt at ikke alle mennesker har behov for Aarhus og KBH.
Kedeligt land hvis det hang sådan sammen.