Fonuftigt valg
Snak
Mathias Jensen erstatter Billing på landsholdet
søn 22. mar 19:13
Mathias Jensen er tilbage på det danske landshold. Brentford-spilleren erstatter Philip Billing.
Læs hele nyheden her
søn 22. mar 19:36
Kan give Landsholdet et lille niveau dyk op ad.
Han har mere bold i fødderne og han spiller fast på et hold i subtoppen af Premier League.
Det er en god joker at have med!
Han har mere bold i fødderne og han spiller fast på et hold i subtoppen af Premier League.
Det er en god joker at have med!
søn 22. mar 19:40
Vanvid Billing overhovedet er inde om landsholdet!? Siger lidt om kvaliteten af vores landshold.
søn 22. mar 20:20
Der har ikke været nogen nyhed om, at Stage skulle være skadet. Han fik en advarsel mod St Pauli, så jeg går ud fra, at han havde karantæne mod Wolfsburg. Men der er bare hård kamp om pladserne på midtbanen. Mattias Jensen har bestemt også fortjent et comeback på landsholdet.
søn 22. mar 20:38
Stage spillede ikke. Han kommer på i næste sæson, tror ny klub lurer i pl
Faktisk mest til pudersne d-:
søn 22. mar 21:21
Siger sku også noget om vores uduelige landstræner
Hvad siger det? Hvem skulle han ellers vælge? Det må du som sofatræner kunne kloge dig på.
søn 22. mar 21:23
Selvfølgelig skal vi have endnu en uduelig alibi spiller med i form af Mathias Jensen som vel max har spillet 2 landskampe. Så har vi både ham og Eriksen med som optager 2 pladser. Flot Riemer. Fandme fucking utroligt at Stage ikke udtages - han havde karantæne i går.
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994