Jeg synes ærlig talt at det der er tåbeligt. Der er jo intet galt i at følge med i hvad der sker i andre klubber. Som om at der er ingen som ved, at spillerne også snakker indbyrdes med hinanden på kryds og tværs af klubber.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020).
\"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"
- Ian Rush om sin tid i Juventus.
https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6