Snak

Mere indhold efter annoncen

Mattsson slettede Brøndby: Respekt for FCK's fans

tors 8. feb 2024

Magnus Mattsson forklarer nu, hvorfor at han valgte at slette Brøndby på sin Instagram-profil i forbindelse med sit skifte til FC København.



Læs hele nyheden her
Jeg synes ærlig talt at det der er tåbeligt. Der er jo intet galt i at følge med i hvad der sker i andre klubber. Som om at der er ingen som ved, at spillerne også snakker indbyrdes med hinanden på kryds og tværs af klubber.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020). \"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"  - Ian Rush om sin tid i Juventus. https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
Gammel kærlighed ruster aldrig
Dejligt fodbold-woke move af Mattsson, så de følelesesladede små fans ikke får udløst nogen negative følelser. Det kan vi ikke have.
Sindssygt at det her bliver en ting, der er stor nok at skrive artikler om, hvor manden skal forklare og forsvare hvorfor han gør noget basically ligegyldigt i sit privatliv, som absolut ingen indflydelse har for nogen!
Og det kommer fra en OB-fan.
Er der seriøst nogle mennesker som ville være blevet stødt over dette her?
Nordens største!1
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Desværre, Jonson. Der er en lille del af fodboldfans, som ikke har trukket luft til hjernen og ville blive totalt forargede over det, hvilket jo er en joke.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Follow eller ej, så skal han nok følge med i Brøndby mm
det er jo super ligegyldigt, men synes stadig han får et + i min bog for tanken. synes det her er det modsatte af fodbold-"woke", der er for lidt af sådan noget her. det er jo et tegn på, at fansene betyder noget for ham
Han kommer til at se op til Brøndby resten af sæsonen....
kan de her artikler ikke blive på eb.dk
Annonce