Ro på nu. Middelfart spiller i den klart ringeste 2 div. pulje og er kun et middelmådigt hold
Snak
MB-profil: Vi kommer til chancer mod AaB
tirs 19. sep 2017
Middelfart-profilen Martin Conley er overbevist om, at fynboerne har mulighed for at drille AaB i onsdagens pokalmøde og fremhæver makkeren Adigun Salami som en af nøglespillerne.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tirs 19. sep 2017
Rolig nu vanputten. Bundby tabte i Skagen, AaB har ikke vundet i var det 19 udekampe.. så hvorfor ikke.
Redigerettirs 19. sep 2017
Kan sagtens høre at Vanputten kende ikke så meget til 2 div. Alle spiller skal tror på sejren..ellers er der ingen grund for at gå på banen. Selvfølgelig skal manden tror på det
tirs 19. sep 2017
"Jeg fik en tofodstackling lige på anklen og brugte så Aabyhøj-spilleren som en slags hest for komme på benene igen."
Hvordan bruger man en anden spiller som en hest? Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvad han har gjort?
Hvordan bruger man en anden spiller som en hest? Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvad han har gjort?
ons 20. sep 2017
^
Op på ryggen af ham og råb hyp hyp?
Måske det ville være bedst for AaB, hurtigst muligt at komme ud af den turnering, så man kan koncentrere sig om suppen.
Op på ryggen af ham og råb hyp hyp?
Måske det ville være bedst for AaB, hurtigst muligt at komme ud af den turnering, så man kan koncentrere sig om suppen.
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen"
- Søren Frederiksen
Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.