Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Afviser Manchester United - Sesko vil til Newcastle

lør 2. aug 08:22

Ifølge det slovenske medie Delo har Benjamin Sesko besluttet sig for at skifte til Newcastle.



Læs hele nyheden her
Godt for Newcastle. Vel den mest optimale afløser de kan få for Isak.

Og vildt at vi er nået til, at spillere prioriterer at komme til Newcastle over Man U. Hvilket i øvrigt giver god mening.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Jeg tror lige vi skal vente til en mere troværdig kilde bekræfter det
Har du kendskab til det slovenske medie Delos troværdighed? Imponerende.

Også.fint for United. Helt ærligt hvad skal de med Sesko? Overvurderet spiller der jo ingen gang smadrer Bundesligaen på nogen måde i nærheden af. Kæmpe talent utvisteligt. Men synes faktisk ikke niveau/potentialet er væsentligt større end hos Højlund/Zirkzee så giver ingen mening at signe ham.
Det ville være fint at han kom til Newcastle, så Isak kan få sit skifte igennem. (Må man gå ud fra)
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sims91, hvis ikke Fabrizio har bekræftet det, så vælger jeg at se bort fra det
Haha - klasse med alle de artikler, hvor brugere linker på må og få alt efter hvilket scenarie man gerne så udfolde sig, bold.dk og er X’s forlængede sofa revisor arm

Ren Anders and 🦆
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Jeg tror lige vi skal vente til en mere troværdig kilde bekræfter det

Spørger du chat så lader det til det er et ret troværdigt medie….
Siger heller ikke at det ikke er sandt, men jeg vil personligt selv vente til at Fabrizio bekræfter. Desværre sådan fodbold er i dag
Forstår ikke, hvorfor Man U ikke gik efter en mere rutineret angriber til at starte med.
Annonce