Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tænker Man Utd ender med at hente Kolo Muani, hvis Sesko vælger Newcastle.

Ham var de jo interesseret i, da de så endte med at vælge Højlund i stedet.
Spilleren vælger jo næppe Newcastle fremfor United (eller Arsenal), fordi han tror den klub klarer sig bedre. Det må skyldes, at han tror vejen til spilletid er kortere. En bedre spiller havde helt sikkert valgt en af de store klubber.
Det kan også være, han tænker langsigtet og på sin udvikling. En eller to gode sæsoner i Newcastle, Champions League og Premier League, så er han nok videre til bedre klubber end hvad United kan tilbyde i øjeblikket
Spilleren vælger jo næppe Newcastle fremfor United (eller Arsenal), fordi han tror den klub klarer sig bedre. Det må skyldes, at han tror vejen til spilletid er kortere.

Mon dog, til dén pris ville han selvsagt være det klare førstevalg på positionen i begge klubber.

Og nu klarede Newcastle sig jo netop også markant bedre end Man United i sidste sæson.
Kilden skulle ikke være særlig pålidelig, ifølge personer fra Slovenien. De er end ikke en sports medie.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja Sesko må da klart frygte konkurrencen i Man Utd fra mægtige Højlund... den danske Zlatan...
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
UnitedMidtjylland

Det er Sloveniens største avis.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
For en ung spiller kan jeg sagtens forstå man har betænkeligheder ved at skifte til United. De har længe lignet et sted hvor udviklingen går i stå. Har svært ved at komme på ret mange spillere der er blevet bedre af at skifte til United. Bruno er dog undtagelsen.


Ja Newcastle har jo i nyere tid været kendt for at vinde absolut ingenting og komme frem til intet andet end Champions League fodbold næste sæson.

Newcastle har jo brilleret med en 4. plads i 22/23 sæsonen som deres bedste resultat (United endte som 3´er) og en carabao cup.

Der er intet ved Newcastle som står bedre end United, udover Champions league fodbold denne sæson og Uniteds 15. plads i 24/25 sæsonen.
Der er intet ved Newcastle som står bedre end United, udover Champions league fodbold denne sæson og Uniteds 15. plads i 24/25 sæsonen.

Udover at Man Utd er et kæmpe kaos, så nej.


It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
“Hvad skal vi med Sesko? Ikke bedre end Højlund? Har ikke brændt bundesligaen af”.

Kunne I prøve at lade være med at udtale jer skråsikkert om en spiller, når jeres kommentarer samtidig viser at I ikke har set ham spille?

Jeg er personligt dybt imponeret af knægtens samlede pakke, og har længe tænkt han bliver en kommende superstjerne. Syg teknik for en spiller på 1.95, scorer vilde mål fra vilde vinkler, og har scoret 16 mål for en tamt slovensk landshold, som han til med førte til EM med mål i de afgørende og svære kampe. Og så er han først lige fyldt 22!

Annonce