Jeg tænker Man Utd ender med at hente Kolo Muani, hvis Sesko vælger Newcastle.
Ham var de jo interesseret i, da de så endte med at vælge Højlund i stedet.
Ham var de jo interesseret i, da de så endte med at vælge Højlund i stedet.
Spilleren vælger jo næppe Newcastle fremfor United (eller Arsenal), fordi han tror den klub klarer sig bedre. Det må skyldes, at han tror vejen til spilletid er kortere.
For en ung spiller kan jeg sagtens forstå man har betænkeligheder ved at skifte til United. De har længe lignet et sted hvor udviklingen går i stå. Har svært ved at komme på ret mange spillere der er blevet bedre af at skifte til United. Bruno er dog undtagelsen.