Det havde så absolut ingen relevans til den del af mit indlæg du svarede på.
Siger vel meget godt hvor United befinder sig at det er en klub som Newcastle fansene sammenligner med.
Gør det lidt ondt på selvforståelsen at United ikke kan vælge og vrage som de plejede?
Så tror jeg du skal læse dit eget indlæg igen.
Du skriver at Newcastle er i udvikling hvor jeg så pointerer at oliemilliardernes udvikling har ført til en 4. plads for 2 år siden.
United har efter min mening købt præcis de spillere de er gået efter dette vindue, med undtagelse af angriberen, så jeg ved ikke rigtig hvad du snakker om, men det lader det til at du heller ikke selv gør... som sædvanligt.
Prøv nu at holde dig til den klub du ved noget om, for det går sgu aldrig særlig godt når du udtaler dig om United.