@Smokey Spartacus
Det er vist tidligt du er dykket i flasken, du hiver jo bare ting ud af røven der intet har med det jeg skrev at gøre.
Her er mit originale indlæg:
For en ung spiller kan jeg sagtens forstå man har betænkeligheder ved at skifte til United. De har længe lignet et sted hvor udviklingen går i stå. Har svært ved at komme på ret mange spillere der er blevet bedre af at skifte til United. Bruno er dog undtagelsen.
Spændende om Newcastle har accepteret den frikøbsklausul han eftersigende skulle kræve. Så har man da for alvor positioneret sig selv som et springbræt til større adresser.
Godt nok et ualmindeligt sløjt vindue de har haft. kan ende med at blive en sommer der fuldstændigt ødelægger det momentum de var ved at opbygge.
Hvor skriver jeg Newcastle er i udvikling? Jeg skriver tværtimod at deres transfervindue er ved at ødelægge deres udvikling.
Tænker du fremover skal læse alle indlæg et par gange indtil du fatter hvad der rent faktisk står, alternativt måske bare holde dig til at læse med og lade være at deltage i debatter i fremtiden, du kan ikke engang formå at forstå et simpelt indlæg.