Nu har Manchester united vel egentlig selv tjents deres penge, på fodbold relaterede aktiviteter. Modsat Saudi som er en nulbon I fodboldmæssig sammenhæng. Kongefamilien har stjålet fodbolden ligesom de har stjålet alt rigdom fra deres eget land.
De skal vel starte et sted og man så til klub-Vm at de gjorde det udmærket.
Med hensyn til at stjæle fra folket, sådan er kapitalismen desværre og de har lært godt af vesten må man sige.
De skal vel starte et sted og man så til klub-Vm at de gjorde det udmærket.
Med hensyn til at stjæle fra folket, sådan er kapitalismen desværre og de har lært godt af vesten må man sige.