Forhåbentlig kan det dræbe snakken om at skulle tage til Liverpool. Tror ikke på det på noget tidspunkt har været realistisk for andet end sensations journalisterne.
Alexander Isak has said he is potentially looking at the possibility of mabye exploring the option of leaving Newcastle at some point in time
Det er vist hvad Isak nu selv har udtalt. Hvorfor skal journalister som Ornstein og Romano have så meget spalteplads når nu det er gylle de lukker ud. Jeg holder på at klubberne betaler de "twitter" journalister for at tale deres sag.