Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er en “no brainer” i så fald. God fornøjelse i Saudi
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Forhåbentlig kan det dræbe snakken om at skulle tage til Liverpool. Tror ikke på det på noget tidspunkt har været realistisk for andet end sensations journalisterne.
Nine Season Wonder
Han kunne jo også vælge at spille for ca. det halve i løn, være med hvor det er rigtigt sjovt og spille for fyldte stadions?

Det er ikke altid penge er det vigtigste
Men ret stor forskel i beløbene alligevel - 600.000 om ugen netto er jo forrykt mange penge

Som en anden skriver - det er en no brainer (hvis tallet er sandt vel og mærke)
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
5.3 millioner danske kroner om ugen for at sparke til bolde. Der er alligevel noget absurd over det, er der ikke?

Måske man skulle begynde at støtte sin lokale klub i stedet.
Alexander Isak has said he is potentially looking at the possibility of mabye exploring the option of leaving Newcastle at some point in time


Det er vist hvad Isak nu selv har udtalt.
Hvorfor skal journalister som Ornstein og Romano have så meget spalteplads når nu det er gylle de lukker ud.
Jeg holder på at klubberne betaler de "twitter" journalister for at tale deres sag.
Nine Season Wonder
Annonce