Klamt......
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Al-Hilal vil, ifølge The Guardian, tilbyde Alexander Isak en løn på 600.000 pund skattefrit om ugen, det svarer til 5.320.000 kroner.
Han burde gøre det til den løn. Fodbold er et arbejde og ikke den romantiske sport, vi alle forelskede os i. Han kan altid vende retur om 2-3 år