Snak

Mere indhold efter annoncen
Og hvad helvede er en transferinfluencer?

Ha ha ha man bliver bare hurtigt for gammel til det game her. Shit et lorteord at smide af sted.
Spørgsmålet er om en klub som Chelsea kunne være et godt bud på en ny arbejdsgiver. Pengene er ikke problem og de mangler vel en 9´er, hvis ham Jackson ryger videre.
London, CL bold, god løn, mesterskabskandidat. Whats not to like, for ham.

Men husker godt hvor ekstatiske Newcastlefans var omkring udsigten til at se Ekitike og Isak spille sammen for få uger siden. Håber sgu de får ret nu ;-)
Nine Season Wonder
Én nævnte noget om, at Isak var tiltænkt en forbedret kontrakt af en sportsdirektør som ikke længere er i klubben. Ny kom til, og så røg den kontrakt nederst i bunken.
Det forstår man godt lidt frustrationer om.

Når der så kom reel interesse fra bedre klubber, og han nok indser at man ikke vinder hverken PL el CL i Newcastle, så forstår man godt at han vil videre.
Han har potentiale til meget mere end Liga Cup i Newcastle.
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Og hvad helvede er en transferinfluencer?


Det er bare fordi manden jo ikke er journalist, så skal han kaldes noget andet.
Næver forever.
Spørgsmålet er om en klub som Chelsea kunne være et godt bud på en ny arbejdsgiver. Pengene er ikke problem og de mangler vel en 9´er, hvis ham Jackson ryger videre.
London, CL bold, god løn, mesterskabskandidat. Whats not to like, for ham.

Chelsea har købt to 9´ere allerede og er pressede på lønbudgettet, så nej, han skal ikke til Chelsea.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Arsenal springer ind og henter Isak istedet for Gyokeres som sidder med sorteper og må nøjes med et skifte til Utd!
Arsenal springer ind og henter Isak istedet for Gyokeres som sidder med sorteper og må nøjes med et skifte til Utd!

Det ville være en våd drøm !
Det er jo bare agent snak må vi jo forstå. Det hele er et spil for galleriet, ikke sandt ToonInStoke?
Transferinfluencer er vel også udtryk for, at Romano også tjener penge på at viderebringe information på vegne af andre parter. Ligesom en influencer gør det.

Eller har jeg misforstået? Men ja, uanset er det da klart et træls ord :)
Skulle det ske at Arsenal henter Isak fremfo ær Gyokeres så brokker jeg mig ikke!
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
Annonce