Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Lige vilkår? Altså en statsbank i ryggen? Alternativ udlægning.
https://kortlink.dk/sudv
Det kunne du godt have tænkt lidt bedre igennem. At man må bruge lige mange penge naturligvis.
moderator
Det er vel mere lige vilkår, når klubberne skal leve af deres egen formåen, og ikke ejernes. Men det er da en sjov forestilling, at finansiering fra den saudiske statsbank skal betragtes som "lige vilkår"...
https://kortlink.dk/sudv
Endnu mere sjovt at du på bizar vis fik den drejet sådan. Du ved udmærket at stort set alle topklubberne er finansielt dopede. Klubber som Chelsea og City ville måske ikke engang være i PL den dag idag uden...
moderator
Stort set alle? Spændende take. Sæt gerne ord på det, der rækker længere end City og Chelsea.
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Newcastle United position remains the same. They continue to insist today that Alexander Isak is not for sale and he will not be leaving this summer. But they potentially have an unhappy player on their hands. Will take all Eddie Howe’s powers to get his head right before the start of the season #nufc

❤️‍🩹 Eddie Howe is a brilliant man-manager and he’s going to have to use all of those powers to get Alexander Isak into the right frame of mind to start the season as a Newcastle player.
💰 That is unless someone stumps up the money (£150m) for Isak to go.
✍🏼 ❌ This window couldn’t have gone any worse for #NUFC, it was supposed to be the one that they finally strengthened…

https://x.com/SkySports_Keith/status/1948361608851329449?s=19

https://x.com/LukeEdwardsTele/status/1948361598134800440?s=19



It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Spændende om der skal veksles penge fra højre til venstre lomme for 1 milliard i sportswashing, eller om Liverpool er villige til at betale 1,5-2 milliarder ovenpå Etikite handelen.

Man håber jo på det sidste for fodboldens skyld, selvom det lyder absurd.
Har Newcastles ejere givet op på klubben? Hvis de sender Isak videre til en af deres saudiske klubber for en tredjedel under hans reelle værdi, så fremstår Newcastle pludselig som en decideret feeder-klub. Deres ejere, ejer trods alt de fem største klubber i Saudi. Og ser man på transfervinduet, har de kun hentet en middelmådig Elanga til overpris. Det virker uambitiøst. Fandeme en skam—jeg havde virkelig håbet, de ville gå all in på toppen. Er så træt af at se de samme klubber styre toppen som en flok mafia-bosser, men altså det er jo sådan eliten vil have det.
Sæt gerne ord på hvorfor du taler udenom.
Taler udenom? Du snakker om at det er uretfærdigt med PSR men forholder dig ikke til hvad det uretfærdige vil være hvis MBS og SA fik frit spil. Her kan man snakker om kun at se tingene fra en side i en debat.

Jesus christ den har virket godt den sportswashing ham diktatoren har haft gang i🤣
Lets talk about Six Baby
Annonce