Ahhh Fabrizio nu gætter du vist. Tooninstoke har sagt han ikke bliver solgt og underskriver en ny kontrakt ;)
NP er Suppens bedste 6'er!
Alexander Isak har ifølge Fabrizio Romano afleveret et transferønske til Newcastle.
[Craig Hope] 🚨 EXCLUSIVE: Alexander Isak tells Newcastle he wants to explore move away from club
transferinfluencer
Og hvad helvede er en transferinfluencer?