Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Alexander Isak vil væk

tors 24. jul 13:40

Alexander Isak har ifølge Fabrizio Romano afleveret et transferønske til Newcastle.



Læs hele nyheden her
Ahhh Fabrizio nu gætter du vist. Tooninstoke har sagt han ikke bliver solgt og underskriver en ny kontrakt ;)
NP er Suppens bedste 6'er!
Har han sagt til ledelsen i Newcastle at han gerne vil skifte til alHilal?

Og hvad helvede er en transferinfluencer?
Den her saga kommer til at køre lidt endnu 😅
Bøvs!
Den er kommet fra en, forlydende, ret troværdig journalist omkring Newcastle nyheder.

[Craig Hope] 🚨 EXCLUSIVE: Alexander Isak tells Newcastle he wants to explore move away from club


Om han ender i SA, Liverpool, Arsenal, Chelsea eller MU er svært at vurdere, men alt tyder på han vil videre nu.
Nine Season Wonder
transferinfluencer


Jeg er ved at blive gammel, men det er godt nok et irriterende ord det der.
Vejle Boldklub
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det lyder som det samme som en agent.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
Og hvad helvede er en transferinfluencer?

En gut som render rundt og smitter folk med transferinfluenza.
Den har seriøs dåsebamse potentiale, og det bliver till en del extra stifter i Newcastle. Agenter lugter penge, de sidder løst og nogle få kan sikre sig tidlig pension.
Faktisk mest til pudersne d-:
Gala ❤️
Det må vist være årtiets chok, sådan som visse Newcastle-fans overbeviste alle andre om, at Isak er mere end glad i Newcastle og at et skifte derfor ikke er på tale.
Liverpool FC - siden 1997
Annonce