Han er de mindre ligaers store spiller og det også en fed nok ting faktisk!
Snak
Medie: Anderlecht sætter prisskilt på Dolberg
søn 15. jun 2025
Anderlecht vil ifølge mediet La Dernière Heure have mellem 12 og 15 mio. euro for den danske landsholdsangriber Kasper Dolberg.
Læs hele nyheden her
søn 15. jun 2025
Tror slet ikke han har fysik til Premier League. Måske et middel hold i Spanien eller Portugal.
søn 15. jun 2025
Tror han ville få mest succes i Spanien eller Italien, men de har nok ikke økonomien.
søn 15. jun 2025
Ja, men han burde absolut have niveau til en top 5 liga. Men det skal bare være den rigtige klub.
Når jeg ser ham nu, ser jeg også en langt mere moden spiller, så jeg tror ikke man skal lægge alt for meget i den sidste periode i Nice, Sevilla og Hoffenheim.
Når jeg ser ham nu, ser jeg også en langt mere moden spiller, så jeg tror ikke man skal lægge alt for meget i den sidste periode i Nice, Sevilla og Hoffenheim.
søn 15. jun 2025
Udover Ajax ser jeg udelukkende klubber hvor min første tanke er: Dårligt match!
Silkeborg IF
søn 15. jun 2025
Top 3 klub i Holland virker som et godt skridt. Jeg er bestemt heller ikke optimistisk mht. PL. Men jeg synes et skridt op nu kunne være en god "sidste chance" for Dolberg til for alvor at få vist sig.
søn 15. jun 2025
Jeg tillader mig også at være skeptisk over om hans mentalitet er til top5 ligaerne hvor presset i klubben/træning er noget helt andet - han har brug for tillid og så kan han være en stjerne i Holland, Belgien, Skotland og sub-top i Frankrig
Winning doesn't really matter as long as you win - Vinny Jones
søn 15. jun 2025
Jeg tillader mig også at være skeptisk over om hans mentalitet er til top5 ligaerne hvor presset i klubben/træning er noget helt andet
Presset er i PSV og Ajax er da ikke mindre end i en bund til midterklub i Premier League eller Serie-A. Tværtimod.