Det er slet ikke så dum en idé at sende dem til Fulham, hvor de kan få spilletid og udvikle sig. Noget de næppe får mulighed for i Madrid med Mourinho som træner. Lejeaftaler eller salg med tilbagekøbsklausul og så er det helt perfekt.
Fan af: Real Madrid C. F.
Sympatiserer med: AaB, Hamburger SV, Stevenage & Hobro
(Man kan kun være fan af 1 hold).