Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor går vi ikke efter Lookman?? Forstår det simpelthen ikke. Nu skal vi døjes med en spiller der ikke var god nok til et nedrykningsstruet man utd som er i frit fald, og som vi skal betale en kæmpe løn til. Har svært ved at se hvad vi skulle kunne bruge ham til
Det er vel kun tiltænkt som substitut?
Pis det minder lidt om et panikkøb, da man ikke kan få andre. Havde hellere undværet, men i det mindste kun leje. Så må vi se og han gør det ok.
Annonce