Hvorfor går vi ikke efter Lookman?? Forstår det simpelthen ikke. Nu skal vi døjes med en spiller der ikke var god nok til et nedrykningsstruet man utd som er i frit fald, og som vi skal betale en kæmpe løn til. Har svært ved at se hvad vi skulle kunne bruge ham til