260 mil som Barca så ikke har…
Snak
Medie: Barcelona kan købe Rashford fri for 260 millioner
lør 19. jul 16:53
Marcus Rashford får ifølge Marca en frikøbsklausul på 260 millioner kroner i Barcelona, som i første omgang lejer angriberen i indeværende sæson.
Læs hele nyheden her
lør 19. jul 17:24
Det har de vel, de var jo parate til at indfri Nico Williams frikøbsklausul som er noget højere. Det var jo nærmere 1:1 reglen der var et problem der :)
lør 19. jul 17:26
Rashford beskrives som “skandaleombrust”. Det er da vist lidt af en overdrivelse. Alt han gjorde var at sige sin mening om et, på det tidspunkt, røvelendigt ManU hold. At Amorins selvoptagethed ikke kunne tåle det og klubben derfor bad sin bedste spiller gå er jo naturligvis op til ham, men der var ingen skandale.
Jeg er alt andet end en ManU spiller, men Rashford har gjort mere for klubben og deres fans i lokal området end nogen anden i mange, mange år og han fortjener et bedre eftermæle end denne beskrivelse!
Jeg er alt andet end en ManU spiller, men Rashford har gjort mere for klubben og deres fans i lokal området end nogen anden i mange, mange år og han fortjener et bedre eftermæle end denne beskrivelse!
lør 19. jul 17:34
Vildt at Barca kan blive ved med at hente spillere, qua deres elendighed økonomi.
- men måske bliver vi bare holdt for nar??
- men måske bliver vi bare holdt for nar??
lør 19. jul 17:43
Suk! De 260M er jo kun, hvis Barca vælger at købe ham om et år.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
lør 19. jul 18:30
Hvorvidt det er fornuftigt at hente ham på leje afhænger vel af lønnen og det økonomiske råderum samt reglerne. Men umiddelbart fornuftigt. Synes der var gode takter i Villa. Men nej det er ikke drømme signingen. Såfremt Barca når 1:1 reglen næste sommer, så forventer jeg ikke at de indløser klausulen, selv med et succesfuldt ophold. Men super mulighed for Barca. Det synes jeg virkelig!
lør 19. jul 18:55
"Here we go" er meldt.. leje med løbspption og barca betaler hele hans løn ...
Lækkert
Lækkert
https://www.youtube.com/watch?v=cL-PeSpXBns
lør 19. jul 18:57
Rashford beskrives som “skandaleombrust”. Det er da vist lidt af en overdrivelse. Alt han gjorde var at sige sin mening om et, på det tidspunkt, røvelendigt ManU hold. At Amorins selvoptagethed ikke kunne tåle det og klubben derfor bad sin bedste spiller gå er jo naturligvis op til ham, men der var ingen skandale.
Jeg er alt andet end en ManU spiller, men Rashford har gjort mere for klubben og deres fans i lokal området end nogen anden i mange, mange år og han fortjener et bedre eftermæle end denne beskrivelse!
Han har opført sig som en superstjerne, uden nogen form for merit.. han har været piv ringe på banen..
https://www.youtube.com/watch?v=cL-PeSpXBns
lør 19. jul 19:00
Skandaleombrust er nok så meget sagt😉 Men han var en fuldstændigt ugidelig spiller der blev degraderet til at træne for sig selv i en klub han har i været hele sit liv, der gik i byen før en cup kamp og som virkede mere optaget af sociale medier end fodbold... Når det så er sagt tror jeg ikke at han er et håbløst tilfælde og spår ham til at blomstre op i et bedre omklædningsrum end Man Uniteds...