Det vil være rigtig ærgerligt . Bergvall er et kæmpe talent, og jeg kan frygte vi fucker både ham og Archie Gray op. Håber RDZ finder plads til dem! En midtbane med Tonali, Bergvall/Archie og Madders kunne være spændende!
Snak
søn 21. jun 20:23
Hvis Tottenham vil i toppen, så skal de have bedre spillere. Han passer meget fint ind til et midterhold som united. Han er meget middel.
søn 21. jun 21:29
Ekstremt kortsigtet hvis vi går af med ham og/eller Vuskovic.
Selvfølgelig skal De Zerbi så vidt muligt have hvad han peger på i vinduet, men der må simpelthen også sidde nogen i klubben der tænker udover de næste 2 år...
Selvfølgelig skal De Zerbi så vidt muligt have hvad han peger på i vinduet, men der må simpelthen også sidde nogen i klubben der tænker udover de næste 2 år...