Snak

Mere indhold efter annoncen
Det vil være rigtig ærgerligt . Bergvall er et kæmpe talent, og jeg kan frygte vi fucker både ham og Archie Gray op. Håber RDZ finder plads til dem! En midtbane med Tonali, Bergvall/Archie og Madders kunne være spændende!
Hvis Tottenham vil i toppen, så skal de have bedre spillere. Han passer meget fint ind til et midterhold som united. Han er meget middel.
Ekstremt kortsigtet hvis vi går af med ham og/eller Vuskovic.

Selvfølgelig skal De Zerbi så vidt muligt have hvad han peger på i vinduet, men der må simpelthen også sidde nogen i klubben der tænker udover de næste 2 år...
Måske Brønshøj ville være et godt sted for ham.
Kun de bedste er gode nok. FCR - Brøndby - Bayern Munchen - PSG - Real Madrid - Napoli
Annonce