Rygter og agurketid
Snak
Medie: Bergvall vil væk fra Spurs
søn 21. jun 18:43
Lucas Bergvall har meddelt Tottenham, at han vil væk fra klubben. Det skriver The Athletic.
Læs hele nyheden her
søn 21. jun 19:19
Han har penge i forvejen, så hvorfor skulle han skifte til Heartland?
Man kan kun lokke folk til at spise Skovmand fra Schulstads´ rugbrød rent, hvis de modtager et tilbud de ikke kan sige nej til.. Bergvall er vel næppe interesseret i at spise så tør mad, uanet hvad overrugbrødet kan tilbyde, da han har det i forvejen.
Man kan kun lokke folk til at spise Skovmand fra Schulstads´ rugbrød rent, hvis de modtager et tilbud de ikke kan sige nej til.. Bergvall er vel næppe interesseret i at spise så tør mad, uanet hvad overrugbrødet kan tilbyde, da han har det i forvejen.
IDKFA
søn 21. jun 19:29
Ville ikke have noget imod at få ham til Man utd hvor han tidligere har været til prøvetræning
søn 21. jun 19:36
Kæmpe talent, teknisk fremragende og fysisk et pragteksemplar.
Han skal dog arbejde noget med sine beslutninger, samt pasninger og afslutninger sidder ikke helt i skabet, men tænker det kan trænes op.
Og fra alt hvad jeg har hørt har han også denne rette attitude og professionalisme.
Han skal dog arbejde noget med sine beslutninger, samt pasninger og afslutninger sidder ikke helt i skabet, men tænker det kan trænes op.
Og fra alt hvad jeg har hørt har han også denne rette attitude og professionalisme.
Virkeligt et stort talent, og det ville da være noget ærgerligt for Spurs at miste en så talentfuld spiller. Men det må også være en svær situation at gå fra at være tæt på eller i startopstillingen, og til at være lidt ude i periferien, mens man kan følge med i, at de er på jagt efter yderligere konkurrence.
https://kortlink.dk/sudv
søn 21. jun 20:17
@Geddar
Meget enig, som Spurs fan vil jeg virkelig være ærgerlig over at miste Bergvall.
Samtidig kan jeg også godt se at midtbanen er forkert sammensat med for mange typer der kan lidt af det samme i Gray, Bergvall, Sarr og Gallagher.
Havde dog håbet Bergvall var en af dem man beholdte, men hvis der hold i rygterne om kraftige midtbane forstærkninger, så forstår jeg også godt at Bergvall vil væk for at få mere spilletid. Krydser stadig fingre for at det bare bliver et lån.
Meget enig, som Spurs fan vil jeg virkelig være ærgerlig over at miste Bergvall.
Samtidig kan jeg også godt se at midtbanen er forkert sammensat med for mange typer der kan lidt af det samme i Gray, Bergvall, Sarr og Gallagher.
Havde dog håbet Bergvall var en af dem man beholdte, men hvis der hold i rygterne om kraftige midtbane forstærkninger, så forstår jeg også godt at Bergvall vil væk for at få mere spilletid. Krydser stadig fingre for at det bare bliver et lån.