Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Brøndby vil købe MLS-svensker

I dag 13:52

Expressen skriver, at Brøndby IF er interesseret i at hente Amin Boudri i Los Angeles FC. Det samme skulle Molde være. 



Læs hele nyheden her
Stort ja tak herfra
Holder med Brøndby, og hejar på GAIS
Dygtig spiller og vil pynte på det Brøndby hold
Skal han erstatte Vallys, Frøkjær eller Viggo Poulsen på 10´er-positionen? Virker da underligt at bruge så stort et beløb der, når man mangler kvalitet på kanterne og den centrale midtbane.
Fodbold er sjælløst
Det må betyde at mindst én af de tre er på vej ud, kunne godt være Vallys
FC Unterhaching
Ville være et genial køb!
Kender ham ikke, men det ser ud til han ikke rigtig fik spilletid i USA.
Var han god i Sverige og hvilken position er det til?

Fedt der er begyndt at komme nogle transfers til SL.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Forstærkning på højre back og central forsvar, Ryd ud i Coopers lottokuponer før man køber nyt til offensiven
Endnu en spiller som har skade historik, lyder ikke helt godt.
Kun de bedste er gode nok. FCR - Brøndby - Bayern Munchen - PSG - Real Madrid - Napoli
Nej tak lad bare Molde tage ham, han er ikke 25 mill. værd
Annonce