Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Brentford afviser Newcastles Wissa-bud

tirs 22. jul 18:07

Brentford har ifølge The Athletic afvist et bud på Yoane Wissa fra Newcastle. 



Læs hele nyheden her
+430 mio. virker jubeloptimistisk for en næsten 29-årig med 1 år tilbage på kontrakten.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Klubben har en option på et ekstra år, som de havde med Mbeumo, så det er reelt to år tilbage af kontrakten.

Desuden har Brentford allerede solgt spillere som Nørgaard, Mark Flekken og Mbeumo, og derudover har de også mistet klubbens største stjerne i Thomas Frank, så man forstår godt, at de har sat et prisskilt på £50m på deres angriber, som scorede 19 mål i ligaen i sidste sæson
Liverpool FC - siden 1997
Jeg tror de siger ja til £40 mio, men han er maks £30 mio værd i forhold til hans niveau, alder og det er en ligakonkurrent.

Brentford har nærmest ikke råd til at miste flere profiler. De ligner et hold der kommer til at ligge i bunden af ligaen hele sæsonen.
Newcastle har svært ved at lokke nye spillere til i dette vindue. Jeg begynder dog og blive lidt bekymret for, hvordan Brentford skal klare sig i den nye sæson, hvis de også vælger at sælge Wissa.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Uha frygter (som flere andre) godt for Brentfords videre færd i PL, hvis de også sælger Wissa. Selvfølgelig har de fået penge på lommen til at kunne reinvestere. Men det er sikre kort der er solgt…
Buddet var £25m, ikke 430 mio.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Kan Brentford snart stille hold?
moderator
Selv hvis de ikke havde hentet spillere (hvilket de har), så ville afgangen af 4-5 spillere fra førsteholdstruppen nok trods alt ikke betyde, at de ikke kan stille hold...
https://kortlink.dk/sudv
Annonce