Han har måske glemt, han tager alle pengene til lønninger selv.
Snak
Medie: Cristiano Ronaldo nægter at spille
man 2. feb 06:26
Redigeretman 2. feb 08:04
ikke har den politiske magt?
Det fortæller jo alti om ligaen.
Det fortæller jo alti om ligaen.
Lets talk about Six Baby
man 2. feb 08:15
Ha-ha, fantastisk - alt, hvad der er galt med Al Kebab-ligaen fortalt i én historie!
Hvis der er ubalance, kan man vel betale sig fra det hos de indlejede dommere.
Hvis der er ubalance, kan man vel betale sig fra det hos de indlejede dommere.
Rene pokaler skinner bare flottere.
Next season - måske også med Justice for 115...
man 2. feb 08:33
@Klopptimst
At kalde det Kebab liga har rascistiske undertoner, tænk over det.
OT. Endnu en krukket demostration fra Ronaldo, han er på kontrakt og skal bare gøre sit arbejde, håber de straffer den slags opførsel, for det havde de helt sikkert gjort med en mindre profileret spiller.
At kalde det Kebab liga har rascistiske undertoner, tænk over det.
OT. Endnu en krukket demostration fra Ronaldo, han er på kontrakt og skal bare gøre sit arbejde, håber de straffer den slags opførsel, for det havde de helt sikkert gjort med en mindre profileret spiller.
Glad nu?
man 2. feb 09:43
Det er vel den slags, man kan forvente, når man tager til en fuldstændig useriøs liga, hvor flere klubber har samme ejerskab.
Du har selv skrevet under med cirkusset og bliver godt betalt for det. Værsgo at tage sminken og klovnenæsen på. Husk at smile til kameraet.
Du har selv skrevet under med cirkusset og bliver godt betalt for det. Værsgo at tage sminken og klovnenæsen på. Husk at smile til kameraet.
Midtjylland!
man 2. feb 11:49
Ynkelig slutning på karrieren, for en fremragende fodboldspiller.
Ærgerligt han ikke er blevet rådgivet bedre, eller selv har været i stand til at træffe bedre valg (eller udelukkende tænker på penge).
Alle topspillere, der vælger at slutte i disse historieløse ligaer, hvor det reelt kun er magt og penge, der kan trække, får, i mine øjne, en mindre flot afslutning på karrieren, end de kunne have fået andre steder.
Ærgerligt han ikke er blevet rådgivet bedre, eller selv har været i stand til at træffe bedre valg (eller udelukkende tænker på penge).
Alle topspillere, der vælger at slutte i disse historieløse ligaer, hvor det reelt kun er magt og penge, der kan trække, får, i mine øjne, en mindre flot afslutning på karrieren, end de kunne have fået andre steder.
man 2. feb 12:20
At kalde det Kebab liga har rascistiske undertoner, tænk over det.
Har du husket at føle dig krænket i dag?
man 2. feb 14:49
@Stimoral
Hvor i alverden ser du racistiske undertoner i det ?
Det glæder jeg mig til at høre en kreativ forklaring på !
Hvor i alverden ser du racistiske undertoner i det ?
Det glæder jeg mig til at høre en kreativ forklaring på !
Rene pokaler skinner bare flottere.
Next season - måske også med Justice for 115...
man 2. feb 20:05
Hvis det er korrekt, giver det ikke meget mening. Der findes ingen, der skifter til Saudi regimet af sportslige årsager, så at Ronaldo skulle boykotte pga. manglende investeringer i holdet lyder bizart.