Nej nej nej, det må bare ikke ske...
Snak
Medie: Danske Spil lukker spil på FCK-træner
man 26. okt 2020
TV3 SPORT erfarer, at Danske Spil har lukket ned for spil på, hvem der bliver den næste cheftræner i FC København efter udsædvanligt spil på Jacob Neestrup.
Læs hele nyheden her
man 26. okt 2020
Før han tog til VFF virkede det som en mand som specielt Ståle havde et godt øje til. Men det er godt nok et stort skridt og et lidt usandsynligt skifte.
man 26. okt 2020
Det må virkelig ikke ske, klart det bedste som er sket for Viborg i mange år efterhånden...
man 26. okt 2020
Nu er jeg meget langt fra at være fck fan men det er da dømt til ar gå galt at ansætte en 32-årig grønskolling der har været træner halvandet år i 1.division
Brøndby og Chelsea
man 26. okt 2020
Det ville godt nok overraske mig meget hvis de henter Neestrup ind som cheftræner.
- I grunden, såfremt FCK ændrer struktur ændringer, så skal der vel først hentes en sportschef? Det er meget ofte en dårlig ide, først at hente en træner, for derefter at hente en sportschef. Om ikke andet er det vel også en sportschef job, at diktere retningen for klubben rent sportsligt. Det kan være svært hvis man end ikke har peget på manden med ansvar for 1 holdet.
Men nøj det bliver dejligt når det falder på plads. Så slipper vi for de mange daglige opdateringer og random folk som skal kommentere på jobbet. At David Nielsen er blevet spurgt ind til det så mange gange virker sgu også lidt patetetisk. Ligesom alle de artikler med enten Kvist eller en anden random træner, som lige skal give sit besyv med.
Som AGF fan, så håber jeg da på de ansætter Neestrup, men så skal og må Kvist vist også blive sportschef.
- I grunden, såfremt FCK ændrer struktur ændringer, så skal der vel først hentes en sportschef? Det er meget ofte en dårlig ide, først at hente en træner, for derefter at hente en sportschef. Om ikke andet er det vel også en sportschef job, at diktere retningen for klubben rent sportsligt. Det kan være svært hvis man end ikke har peget på manden med ansvar for 1 holdet.
Men nøj det bliver dejligt når det falder på plads. Så slipper vi for de mange daglige opdateringer og random folk som skal kommentere på jobbet. At David Nielsen er blevet spurgt ind til det så mange gange virker sgu også lidt patetetisk. Ligesom alle de artikler med enten Kvist eller en anden random træner, som lige skal give sit besyv med.
Som AGF fan, så håber jeg da på de ansætter Neestrup, men så skal og må Kvist vist også blive sportschef.
Følger hjerteklubberne:
AGF - Byens hold!
A.C. Milan - Hjerteklubben <3 <3
Sympati for Dortmund
man 26. okt 2020
Der er sgu langt op til en træner som har bevist sig i de 3 største ligaer.
SAaB
Korabi Peshkopi
Churchill Brothers
AaB
U. Sucre
man 26. okt 2020
Fornuftigt valg hvis det sker.
Har både været spiller og træner i klubben. Kender til presset i FCK.
Var meget respekteret og vellidt som træner i FCK.
Ikke det indlysende valg men måske det kloge valg. Ståle havde heller ikke den store erfaring, da han kom fra Ham-Kam.
Har både været spiller og træner i klubben. Kender til presset i FCK.
Var meget respekteret og vellidt som træner i FCK.
Ikke det indlysende valg men måske det kloge valg. Ståle havde heller ikke den store erfaring, da han kom fra Ham-Kam.
Walking along, Singing this song, Walking in a Bergkamp Wonderland ...