Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er sgu langt op til en træner som har bevist sig i de 3 største ligaer.


Har du hørt det var det man gik efter eller hvad?
Superliga og FCK fan
Jeg støtter op!
"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It is nothing of the kind. The game is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about beating the other lot, not waiting for them to die of boredom"
DameNdoye:
Selvfølgelig må Kvist udtale sig, det jeg mente var, at hvis man bare kunne holde det til 1 Kvist artikel om dagen, angående det ledige trænersæde, så ville jeg være lykkelig.

Der bliver malket så meget på den her "historie" at det er til at brække sig over.
Følger hjerteklubberne: AGF - Byens hold! A.C. Milan - Hjerteklubben <3 <3 Sympati for Dortmund
Det skal simpelthen være løgn. Så gider jeg fandme ikke mere. Det kan koste en oprykning. Æv æv æv æv.
Med længder bedste VFF træner i en 10-20 år
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har du hørt det var det man gik efter eller hvad?


Det var fra jeres klubtråd. Mindre kunne ikke gøre det og flere støttede op.
SAaB Korabi Peshkopi Churchill Brothers AaB U. Sucre
Det er sjældent trænere der har bevist sig i de 3 største ligaer bliver træner i superligaen. Der er vel kun Vejles træner pt
MilanoCop

Du kunne jo også bare springe de her artikler over, så kunne vi også slippe for dine kommentarer. Win-win

Det var fra jeres klubtråd. Mindre kunne ikke gøre det og flere støttede op.


Aha, jeg var ellers lige derinde og der var allerede flere idag der havde skrevet positivt om Neestrup præcis som der har været siden Ståle blev fyret. Men du må have en god hukommelse og en masse fritid
Superliga og FCK fan
Aha, jeg var ellers lige derinde og der var allerede flere idag der havde skrevet positivt om Neestrup præcis som der har været siden Ståle blev fyret. Men du må have en god hukommelse og en masse fritid


Slap af mester. Kedelig stil med at tage ting så personligt. Har jeg sagt at det var et elendigt valg? Kender overhovedet ikke manden men kan se at han har meget lidt rutine hvilket bestemt ikke passer ind i forventningerne hos en del FCK fans. Der har bare været meget større navne smidt op og Michael Laudrup var blandt andet ikke god nok.
SAaB Korabi Peshkopi Churchill Brothers AaB U. Sucre
1 års erfaring som cheftræner i en klub fra den næstbedste række, hvor det ikke lykkedes ham at skaffe oprykning. Det lyder i den grad som et scoop, og en seriøs opgradering fra Ståle.

Det må være en stor lettelse for de FCK fans som har diskuteret om nu Van Bommel, Mark Hughes eller Thomas Doll var gode nok til at træne FCK, at man åbenbart har truffet så ambitiøst et valg.
.
Annonce