Der er sgu langt op til en træner som har bevist sig i de 3 største ligaer.
Har du hørt det var det man gik efter eller hvad?
Superliga og FCK fan
Der er sgu langt op til en træner som har bevist sig i de 3 største ligaer.
Har du hørt det var det man gik efter eller hvad?
Det var fra jeres klubtråd. Mindre kunne ikke gøre det og flere støttede op.
Aha, jeg var ellers lige derinde og der var allerede flere idag der havde skrevet positivt om Neestrup præcis som der har været siden Ståle blev fyret. Men du må have en god hukommelse og en masse fritid