Snak

Mere indhold efter annoncen
Selvfølgelig er jeg ikke din egen personlige Google-maschine! Jeg er mere som din digitale spirituslærer. Men hvis du virkelig ønsker at undgå at gå rundt og ligne et spørgsmålstegn, vil jeg foreslå, at du tager et dyk ned i videnhavet. Det er ligesom at have din egen livredder, bortset fra at vi redder dig fra at synke ned i en sø af forvirring
Måske du lige skulle have med, at DBU også fik tilbuddet om at købe parken, men de skulle ikke nyde noget. Så de takkede pænt nej.
Da Don Ø så slog til og købte parken. Så var der mange der rystede på hovedet og udtalte at han ville brække nakken på det økonomiske eventyr. Det gjorde han så ikke og i dag har i alle sammen ondt i en hvis legemsdel over de ejer parken og måske også lige glemmer eller overser, at de lige har brugt et tocifret million beløb på underlaget, men stadig kæmper med det.
F.C. København
Øhhh, nu er sagaen jo ikke slut.

Fck kan sagtens brække nakken på Parken.

Reelt er det måske mere pse der brækker nakken, da det er goodwill i fck der er noget værd og sagtens kan være mere værd end de 1,4 mia der er gælden med pant i nogle udknaldede bygninger.

Stadion er jo reelt et passiv med de regninger der er gemt i en evt renovation eller nedrivning
Madsen58

Måske du lige skulle have med, at DBU også fik tilbuddet om at købe parken, men de skulle ikke nyde noget. Så de takkede pænt nej.


Det går ikke du skriver den slags. Det passer ikke ind i Fck haters narrativ. Men spændt på om du har lukket munden på dem.

Billboard kommer med vel flere af sine økonomiske forudsigelser inden længe. Jar du også lotto tallene til i aften? Der er trods alt 190 mill i puljen. Jeg tager den gerne. Så har jeg vel næsten råd til at købe yderst veldrevne Bif..
Reelt er det måske mere pse der brækker nakken, da det er goodwill i fck der er noget værd og sagtens kan være mere værd end de 1,4 mia der er gælden med pant i nogle udknaldede bygninger.


Er størstedelen af den gæld ikke fra Lalandia?
Annonce