Snak

Mere indhold efter annoncen
Byg et nyt stadion et andet sted i Kbh. Hvis det ikke kan lade sig gøre så placer det i Odense.
PS&E fik i sin tid Parken for en slik og det var i mange, mange år hele deres økonomiske grundlag.

Nu går det godt for resten af virksomheden og de vil gerne udvide. Jamen, det skal de da være så hjerteligt velkomne til.

Så længe jeg ikke skal høre på hvor synd det er for dem at de skal bruge af alle de penge de i hvert fald ikke har investeret i nationalarenaens underlag.

Groft sagt har det vist sig fra dag et at have været en eklatant skandale at FCK fik lov at købe Parken.
Hvorfor skulle Kbh’s kommune betale en privat virksomhed penge iform af færre penge for grunden?

Hvis man vil tjene penge, og vi hører gang på gang hvor forrygende en forretning fck er, så må man op med læderet.

Hvis det er det offentlige vil smide penge efter, så må man bygge et stadion et andet sted og så må det være et rent landsholds stadion.

Så kan Fck jo spille på Østerbro stadion eller gentofte, hvis man ikke kan finde midlerne i milliard foretagendet.

Vi skal ikke endnu en gang statsstøtte igennem til en milliard omsættende virksomhed.

Vi har set rigeligt med dbu penge smidt ind. Og klubben har med overlæg ladet lortet forfalde.

Pengene ligger i truppen. Så må man sælge spillerne, hvis man skal bygge nyt stadion
FCK kommer på et eller andet tidspunkt til selv at skulle til lommerne og investere et stor trecifret millionbeløb i Parken, for ellers får de problemer med at fortsætte deres fodbold og koncert forretning. Det bliver selvfølgeligt mere end svært at finde villig ekstern privat kapital til at hjælpe FCK med den investering, med den aftale der pt er med Københavns kommune. Men heldigvis for FCK tjener klubben jo mange penge i disse år. Spørgsmålet er så bare om de nuværende ejere vil prioritere de nødvendige midler til at renovere og modernisere Parken. Eller om de hellere vil prioritere aktieudbytte til dem selv. Jeg tænker at Skjærbæk og Seier primært tænker mest på deres egen pengepung. Og det kan på sigt komme til at skade både FCK og det danske fodboldlandshold.
PS&E fik i sin tid Parken for en slik og det var i mange, mange år hele deres økonomiske grundlag.


Alle kunne have købt parken dengang. Også du. Men hvorfor gjorde du eller DBU så ikke det? Virker lidt søgt at begynde at tude over prisen nu, ikke?

Hvorfor skulle Kbh’s kommune betale en privat virksomhed penge iform af færre penge for grunden?


Hvis man googler Peter Brixtofte samt Kjeld Rasmussen, så vil man kunne læse om utrolig “fremsynede” borgmestre, som sørgede for at klubberne i de respektive kommuner, fik særdeles favorable vilkår med mange ting. Den slags sket så nok ikke i Kbh, når man tænker på hvem Hæstorp holder med. Så der kan fans af andre klubber end FCK nok ånde lettet op!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Alle kunne have købt parken dengang. Også du. Men hvorfor gjorde du eller DBU så ikke det? Virker lidt søgt at begynde at tude over prisen nu, ikke?


Alle kunne have købt Parken, men eftersom der kun var een spiller med interesse virkede det (og virker stadig) som om at det var aftalt spil. Resten af offentligheden havde haft langt bedre af at lejeaftale havde fortsat og nationalstadionet havde været bevaret på nationale hænder. Dette er ikke bagklogskab. Dette blev råbt fra alle der havde det mindste begreb om fodbold, men der var stærkere kræfter fra det nordlige Storkøbenhavn der ville det anderledes.
der er da også masser af andre grunde med samme regler. Og det er jo ikke bare at ændre. Måske skulle fck med kbh kommune bygge lækre boliger og så bygge det stadium et andet sted. Ligger fabelagtigt for dyre boliger og et fodbold stadion skal ikke ligge i centrum når der er så mange tosse fans der hærger....byg et nyt stadion kun til fodbold, måske dele det med en anden klub som Milan/inter
Alle kunne have købt Parken, men eftersom der kun var een spiller med interesse virkede det (og virker stadig) som om at det var aftalt spil. Resten af offentligheden havde haft langt bedre af at lejeaftale havde fortsat og nationalstadionet havde været bevaret på nationale hænder. Dette er ikke bagklogskab. Dette blev råbt fra alle der havde det mindste begreb om fodbold, men der var stærkere kræfter fra det nordlige Storkøbenhavn der ville det anderledes.


Du mener ikke DBU også kunne have haft interesse i at eje Parken? Havde de købt den, så skulle man ikke høre på diverse folk tude.. Men hvis du mener der var snyd involveret, så synes jeg da du skal fremlægge de beviser du har. Det vil da helt sikkert kunne skabe en kæmpe sag og en masse drama. Så vidt jeg husker, så var Parken privat ejet inden FCK købte den. Og noget af en underskudsbiks.
Hvorfor fanden taler alle om at bygge dyre boliger - hvorfor ikke bygge billige almennyttige boliger? Tidsånden…
Selvfølgelig bliver FCK. Nød til at gøre noget. Tænk sig om bare 5-10 år. Hvordan stadion vil være uden renovation.
Annonce