Snak

Mere indhold efter annoncen
Det siger midt om danskere og fodboldfans, at man kalder Brixtoftes fusk for fremsynethed, mens man ønsker særvilkår for lige netop ens egen fodkoldklub. Sker det i Sydeuropa, så gjalder vi selv op om korruption.
Hvis der er noget rigtigt i det kan man blot konstaterer at FCK var bedre til at forhandle. Det jo fair nok.

Eller aftalt spil , selvom jeg godt ved den mulighed ikke findes for FCK fans….
Forhandlinger handler netop om at aftale spillet.
If you know, you know.
Der er ikke noget smukkere end når tingene går fck lidt i mod
Eller aftalt spil , selvom jeg godt ved den mulighed ikke findes for FCK fans….


Kan du ikke komme med nogle facts på det?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FC fans.

Tror i selv på fck har penge til at bygge et nyt??
Det siger midt om danskere og fodboldfans, at man kalder Brixtoftes fusk for fremsynethed, mens man ønsker særvilkår for lige netop ens egen fodkoldklub. Sker det i Sydeuropa, så gjalder vi selv op om korruption.


Brixtofte røg i spjældet for hans ageren. Jeg skrev endda "fremsynethed" for at understrege ironien. Men det faldt nok til jorden. Desuden har jeg ikke bedt om særvilkår for FCK. Men nu du nævner det, så ville det da være smart at finde en løsning som passer både FCK og Københavns kommune. Som en anden nævner, så har KK da også en interesse i at Parken bliver brugt så ofte som muligt.
<Slettet - Københavns Kommune har også medejerskab i Royal Arena>
FCK
Husker godt de udtalelser. Men hvem ved om de var rigtige?
De kan naturligvis ikke være rigtige, da de ikke stiller FCK i det absolut bedste mulige lys.
De kan naturligvis ikke være rigtige, da de ikke stiller FCK i det absolut bedste mulige lys.


Tak for dit objektive indspark. Har du noget relevant at tilføje debatten eller kun galde?
Annonce