80erne har ringet, de vil have deres beton kommunistiske syn på samspil mellem privat og offentlig tilbage.
I dag ved vi heldigvis godt at hvor der er stort sammenfald mellem interesser giver det mening at arbejde sammen og ikke modarbejde.
Hvorfor så nedladende i dine kommentarer?
Der er ikke noget beton-kommunistisk over at skrive, at man ikke kan ændre på den tinglyste hjemfaldspligt, og at Københavns Kommune selvfølgelig aldrig slipper afsted med at lette vilkårene for en privat virksomhed for et trecifret millionbeløb, mens man fastholder dem for helt almindelige borgere i kommunen.
Det er fuldstændig urealistisk.
At du mener at Københavns Kommune har større interesse i at understøtte et succesfuldt FCK end i driften af resten af kommunen må stå for egen regning.
Der er ikke nogen der modarbejder nogen her - Københavns Kommune står fast på en tinglyst hjemfaldspligt, nøjagtig som i en række andre tilfælde i kommunen.
Det er helt legalt, og det har man kendt til i FC Københavns ledelse i årevis.
Der er ingen jordisk chance for at det bliver ændret, så mit bedste bud er at man i FC Københavns ledelse går i gang med at lede efter en anden placering, som årene går.
Det er svært at se de ledige huller i Storkøbenhavn, må jeg indrømme.