Der er ikke noget beton-kommunistisk over at skrive, at man ikke kan ændre på den tinglyste hjemfaldspligt, og at Københavns Kommune selvfølgelig aldrig slipper afsted med at lette vilkårene for en privat virksomhed for et trecifret millionbeløb, mens man fastholder dem for helt almindelige borgere i kommunen.
Det var ikke det du skrev og derfor ikke det jeg svarede på.
At du mener at Københavns Kommune har større interesse i at understøtte et succesfuldt FCK end i driften af resten af kommunen må stå for egen regning.
Den der tåbelige snæversynede betragtning har intet med det jeg har skrevet at gøre. Så det jo bare tåbeligt du prøver at tillægge mig det
Københavns Kommune har åbnet for medejerskab af Parken. Altså samarbejde og løsning. Godt det dig og ikke dem der stadig lever i beton kommunismen.
If you know, you know.