Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Dubravka på plads i Tottenham

I går 13:06

Martin Dubravka skifter til Tottenham på en fri transfer, skriver Fabrizio Romano. 



Læs hele nyheden her
Kinsky ny 1. keeper, Vicario sælges og Dubravka kommer ind som reservemålmand på en fri.

Umiddelbart fin løsning, når vi skal bruge rigtig mange penge på andre områder i det her vindue.
Om end en utroligt usexet handel.
Vi er ikke gode til fodbold i Nordjylland
Han har sgu stået nogle brandkampe i løbet af årene i Premier League.
"... once more it's all about defeating our own demons. Always with the demons. Tottenham's greatest adversary is Tottenham."
Ja han virker ik færdig på topplan udfra præstationer for Burnley, modsat Forster som så virkelig tung ud. Vicario desuden et ret ordinær keeper, så forståeligt at man satser på Kinsky.
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?
Gammel Esbjerg keeper
Fin som ny reservekeeper. Svært at være negativ omkring denne aftale. Har erfaringen og burde stadig have niveauet selvom han selvfølgelig bliver ældre.
Spurs
Kinsky/Dubravka er vel en af de 10-15 ringeste målmandsduoer i PL næste år.
Lugter ikke ligefrem af top seks.
Enig i at det næppe er næste sæson hvor Spurs kommer til at shine på målmandsposten. Kinsky er stadig for ung men talentfuld.

Om det er ensbetydende med, man ikke kan komme i top-6 tvivler jeg mere på.

Der er masser af kvalitet i spillertruppen - der arbejdes stadig på at hente flere og De Zerbi får tid til at indføre sin spillestil henover sommeren.
Spurs
Mærkeligt at nævne alle mulige tidligere klubber uden at nævne Esbjerg. Klassisk, oversat artikel uden nævneværdig tanke bag.
Annonce