Kinsky ny 1. keeper, Vicario sælges og Dubravka kommer ind som reservemålmand på en fri.
Umiddelbart fin løsning, når vi skal bruge rigtig mange penge på andre områder i det her vindue.
Om end en utroligt usexet handel.
Umiddelbart fin løsning, når vi skal bruge rigtig mange penge på andre områder i det her vindue.
Om end en utroligt usexet handel.
Vi er ikke gode til fodbold i Nordjylland