Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Everton køber Chelsea-midt for 200 millioner

man 4. aug 15:59

Kiernan Dewsbury-Hall skifter til Everton ifølge Sky Sports. Midtbanespilleren koster omkring 200 millioner. 



Læs hele nyheden her
det der, kan umuligt være det mest flatterende billede af manden, hahah.
Det er faktisk det eneste billede i hele verden, der findes af manden. Mange mener billedet er falskt. Han er lige så mytisk som Loch Ness uhyret.
200 millioner jesus
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Meget kan man sige om Chelseas indkøbspolitik, men de er satme gode til at få penge for deres spillere. Hilsen en Arsenal fan.
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
De købte ham dog for mere end de sælger ham for, så lige den her er nu ikke en succes for Chelsea
Mere indhold efter annoncen
Annonce
- Investeringen tilbage for Joao Felix (!!!!)
- Solgt Madueke til en ret heftig pris
- Solgt Petrovic til en pris, der gør ham til den 11. dyreste målmand i fodboldhistorien
- Broja solgt for 20 mio pund angiveligt!
- Lesley Ugochuwku solgt
- Dewsbury Hall til Everton er også et flot salg.

De er mindst lige så gode til at sælge, som de er til at købe hos Chelsea. Det kunne en del klubber lære af. Der er
nogle medarbejdere, der kommer til at
få lønforhøjelser, hvis de også kommer af med Sterling og Chillwell (uden rive
kontrakterne over).

Dewsbury-Hall troede jeg mest af handlede om at opfylde et krav eller en tjeneste, da man hentede og købte Maresca fri fra Leiscter. Ellers gav spilleren ikke super meget mening hos de blå.
Hvem er dumme nok til at købe Broja ?
1887
Hvem er dumme nok til at købe Broja ?


Burnley. Det ligner, at de giver i underkanten af £50 mio. for Broja og en anden Chelsea reserve (Lesley Ugochuwku).

Chelseas model kommer jo til at virke, når de andre klubber sådan kaster stor penge efter Chelseas overskudslager.
Respekt til Chelseas købmandsskab. De har fået nogen gode kunder i butikken ;)
1887
Ja mærkeligt at de overhovedet kan drive forretning … det er jo en lille lukket forening der har patent på det.

Ugo og KDH er fine spillere og priserne fornuftige, Broja er en 20 mill lottokupon som er solgt på tidlige meritter og en stadig ung alder
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Annonce