Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis han bare har været forbi DBUs latterlige røde tråd en gang i karrieren kan han vende hjem og spille for Døllefjelle i S1 uden det koster pladsen på landsholdet - mest scorende midtbanespiller i BL uden DBU i blodet - satme nej …
Peter Møller minder mig ofte om sportsdirektøren fra team easy on - bare uden humor, klasse og viden
Er han så meget bedre end feks. Beijmo? Jeg kender ikke så meget til ham, da jeg sjældent ser landsholdsfodbold


Svært at sige.
NK har altid været pivringe på landsholdet, hvilket er der vi mest har set ham. Men det er jo også på et niveau vi ikke har set Beijmo på.
Den ene har spillet på væsentlig større adresser, men kommer ovenpå en dårlig sæson, hvorimod den anden kommer direkte fra succes.
Hem der er bedst under sammenlignelige forhold på det sted de nu er i deres karrierer...den kan vi tae om et år.
If you know, you know.
Good luck fra Leeds
Hvad skete der med holdningen om spillet er ved at dø fordi spillerne kun er der for penge og ikke for hjertet for klubben?

Folk har skreget efter klubmænd i de sidste 10-15 år hvor pengene er stukket af.
Nu har vi, et af meget få eksempler, på en spiller, der vælger med hjertet fremfor indkomsten, men så er det heller ikke godt nok længere?
Cclaes. Så rigtig skrevet NK er ikke som spillere er flest, han er en kæmpe klubmand med Midtjylland i hjertet, han kunne naturligvis ha tjent flere penge i udlandet, men vælger nu at komme hjem til sin Hjerte klub, det er sgu da stærkt.
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Annonce